آیا مبل ریلکسی برای خانه شما مناسب است؟

مبل های ریلکسی طوری طراحی شده اند که راحتی بی نظیری را ارائه دهند. آن ها یکی از سازگار ترین مدل های مبلمان هستند؛ به لطف تغییر زاویه پشتی قابل تنظیم بودن و بالا آوردن پاها بسیاری از نیاز های شما را برای آرامش و احساس راحتی برآورده کرده اند.بر خلاف مبلمان راحتی معمولی که تنها میتوانید روی آن نشسته باشید؛ روی مبلمان ریلکسی میتوانید به حالت لم، خوابیده و نشسته و پاها در زاویه ۳۰ درجه قرار بگیرید.

با وجود تمام مزایای گفته شده در هنگام خرید باید گزینه های بیشتری را مورد بررسی قرار دهید. درک این که آیا مبل ریلکسی مناسب خانه شماست یا خیر باید باتوجه به در نظر گرفتن فاکتور هایی باشد که اگر از آن چشم پوشی کنیم ممکن است نتیجه خرید چیزی دل چسب و آن که باید نباشد.

مبل ریلکسی برای خانه ما مناسب است یا خیر؟
مبل ریلکسی برای خانه ما مناسب است یا خیر؟

قبل از خرید باید انتظار خود از خرید مبل ریلکسی، سبک زندگی و سبک دکوراسیون و همچنین فضای موجود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین باید انواع مدل های مبل ریلکسی را مورد بررسی قرار دهید تا ببنید کدام مدل تکمیل کننده دکوراسیون شماست.

مبل ریلکسی انواع مختلف دارد و مزایا و کاربرد هر کدام متفاوت است. پس باید با شناختی کامل خرید انجام دهید.

از دیگر نکاتی که باید قبل از اقدام به خرید انجام دهید، هزینه است. باید بدانید از چه برندی قصد خرید دارید، قیمت هرکدام از مدل ها چقدر است، بودجه شما چگونه است و کدام یک میتواند در کنار صرفه اقتصادی که برای شما دارد ارائه دهنده بهتری برای شما باشد.

سعی کنید مارک ها و برند های مختلف را ابتداعا بدون تعصب مورد بررسی قرار دهید، مدل های مختلف مبل ریلکسی هر برند را بررسی نمایید و با شرایط زندگی و نوع سلیقه خود تطابق دهید تا بهترین مدل را انتخاب کنید. راجع به ویژگی های فنی هر مدل مبل ریلکسی تحقیقات کامل انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که مبلی که انتخاب کرده اید از هر نظر برای شما بهترین گزینه است.

انواع مبل ریلکسی:

ما با ۵ مدل مبل ریلکسی متخلف در مای رست مواجه هستیم. مدل مبل ریلکسی دستی، مدل مبل ریلکسی برقی، مبل ریلکسی سالمندی، مبل ریلکسی سالمندی ماساژور و ست مبل ریلکسی از مدل های متنوع مای رست هستند.

مبل ریلکسی دستی:

این مدل علاوه به امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای به تمام زوایا، راکر نیز هست و با قابلیت تنظیم زاویه پشتی و بالا آوردن پاها میتواند بهترین گزینه برای تایم های استراحت شما باشد.

این مدل همانطور که از اسمش مشخص است با یک اهرم که کنار دسته تعبیه شده به صورت دستی قابلیت تنظیم در زوایای مختلف را دارد. قابل ذکر است که مبل ریلکسی دستی مای رست از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های مبل ریلکسی در مای رست لقب گرفته است.

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی با دکمه ای که به وسیله برق کار میکنه قابلیت بالا آوردن پاها و همچنین تنظیم زاویه پشتی را داد. این مدل برای اینکه بتواند کار خود را انجام دهد به برق متصل میشود و با داشتن جای لیوانی روی دسته و همچنین شارژی که در روی دسته تعیبه شده است به راحتی حس آرامش و راحتی و استراحتی دلچسب را به شما هدیه میدهد.

مبل ریلکسی سالمندی:

این مدل ریلکسی علاوه بر آپشن هایی که در مدل مبل ریلکسی برقی وجود دارد و در بالا درباره آن گفته شد، یک موتور لیفت دارد؛ به این معنا که این قابلیت را دارد تا کسی که روی آن نشسته را بدون کمک کسی به سمت جلو بلند کرده تا به راحتی و بدون نیاز به کمک کسی از روی مبل بلند شوند. این مدل مناسب افراد سالمند و یا افرادی که ناتوانی جسمی دارند و یا افرادی که در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی هستند بسیار مفید است.

مبل ریلکسی سالمندی ماساژور:

مدل ماساژور علاوه بر قابلیت های مبل ریلکسی سالمندی، متور ویبراتوری برای ماساژ دارد و این ویژگی به تنهایی میتواند حال شما را خوب کند و خستگی های روزانه شما را با ماساژی حرفه ای به آرامشی بی مثال تبدیل کند.

ست مبل ریلکسی:

ست مبل ریلکسی میتواند بهترین و حرفه ای ترین جایگزین ست مبل راحتی معمولی در خانه باشد.

این مدل مبلمان برای خانه های با متراژ بالا مناسب است؛ شما میتوانید ست مبل ریلکسی خود را ترکیبی از ۴ مدل ریلکسی مای رست انتخاب کنید. برای چیدمان و ست کردن مبل ریلکسی در حالت ست محدودیتی برای انتخاب ندارید.

سخن پایانی:

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطلب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا اگر نظر یا پیشنهادی به مای رست دارید در زیر و در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *