دکوراسیون خاص با رنگ سال ۲۰۲۴

دکوراسیونت رو با رنگ سال 2024 خاص کن

آشنایی با رنگ سال به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون منزل به دست بیاورید و به این وسیله، خانه خود را به بهترین شکل تزیین کنید.رنگ سال ۲۰۲۴ توسط موسسه پنتون، هلویی مخملی معرفی شده است. این رنگ را می‌توانیم در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنیم و از زیبایی آن لذت ببریم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، تا پایان این مطلب از دلتامگ با ماه همراه باشید.

درباره مبل ریلکسی چه میدانید؟

دکوراسیونت رو با رنگ سال 2024 خاص کن
دکوراسیونت رو با رنگ سال ۲۰۲۴ خاص کن

رنگ سال ۲۰۲۴ در دکوراسیون منزل

هلویی رنگی زیبا و جوان‌پسند است که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. اما آیا این رنگ در دکوراسیون داخلی هم کاربردی دارد؟ باید بگوییم که بله کاربرد دارد.

در ژورنال‌های طراحی داخلی، شاهد استفاده از رنگ‌های شاد و جسورانه‌ای هستیم که در گذشته کمتر کسی به سراغ آن‌ها می‌رفت. رنگ هلویی در کنار چوب و رنگ‌های خنثی مانند سفید و کرم زیبا دیده می‌شود و از این نظر انتخاب خوبی برای دکوراسیون منزل است. در ادامه با کاربرد این رنگ زیبا در دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

دکوراسیونت رو با رنگ سال 2024 خاص کن

رنگ دیوار پذیرایی

دیوار پذیرایی را می‌توانید به رنگ سال دربیاورید و از جذابیت خیره‌کننده آن لذت ببرید. می‌توانید فقط یک دیوار شاخص به رنگ هلویی داشته باشید و سایر دیوارها را به رنگ سفید یا کرم دربیاورید. نصب قاب‌های چوبی روی دیوار به رنگ هلویی، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

راهنمای کامل برای ست کردن دکوراسیون خانه با رنگ آبی

دیوار شاخص پذیرایی که رنگ آن با سایر دیوارها متفاوت است، نباید پنجره داشته باشد. به این شکل بیشتر جلب توجه می‌کند و به نقطه عطفی در دکوراسیون منزل شما تبدیل می‌شود. همچنین گیاهان سبز در کنار این رنگ گرم، بسیار زیبا به نظر می‌رسند. بنابراین با چیدمان گل و گیاه در منزل، می‌توانید فضا را زنده و شاداب جلوه دهید.

رنگ مبلمان

مبلمان چوبی با پارچه هلویی، زیبایی چشم‌نوازی دارد. همچنین انواع کاناپه، مبل راحتی چستر و … با این رنگ قابل انتخاب است و می‌توانید روی آن را با کوسن‌های رنگی و شال مبل تزیین کنید. مبلمان به رنگ سال ۲۰۲۴ روی کفپوش چوبی و پارکت بسیار زیبا دیده می‌شود. همچنین با انتخاب یک فرش مدرن با رنگ زمینه گردویی یا کرم، زیبایی خانه شما به اوج می‌رسد.

رنگ کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه هلویی، زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. هلویی در کنار سفید بسیار زیبا دیده می‌شود. می‌توانید یک سینک گرانیتی سفید مات برای آشپزخانه خود انتخاب کنید و زیبایی آن را به اوج برسانید. در انتخاب کفپوش و فرش آشپزخانه نیز باید دقت داشته باشید. انواع راگ به رنگ کرم یا طوسی، در آشپزخانه به رنگ هلویی قابل استفاده است. هلویی در کنار رنگ سبز و آبی نیز جلوه بی‌نظیری دارد. این رنگ در عین شاد بودن، روشن و زنده است و باعث می‌شود که فضای شما بزرگتر از اندازه واقعی خود جلوه کند.

رنگ اتاق خواب

می‌توانید دیوار پشت تخت اتاق خواب را به رنگ سال دربیاورید و به این شکل، فضایی گرم و دلنشین ایجاد کنید. استفاده از مبلمان چوبی در این فضا، زیبایی آن را تکمیل می‌کند. می‌توانید پرده و روتختی اتاق را با رنگ دیوار ست کنید و یا با انتخاب رنگ سفید، جلوه‌ بیشتری به دیوار شاخص اتاق خواب خود ببخشید. دیوار شاخص اتاق خواب، محل مناسبی برای نصب انواع تابلو دکوراتیو یا شلف دیواری است. به این ترتیب اتاق شما بسیار مرتب و زیبا نشان داده می‌شود.

۱۰ مدل از پرطرفدار ترین گیاهان آپارتمانی مناسب با نور کم

سخن پایانی

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون منزل، وقتی صحیح است که باب میل شما هم باشد. همیشه دنباله‌روی از مد سال خوشایند نیست و این روند باعث می‌شود که هر سال به فکر تغییر وسایل و دکوراسیون منزل خود باشید. اما معرفی این رنگ‌ها باعث می‌شود که بهتر ایده بگیرید و برای دکوراسیون منزل خود در آینده نقشه بکشید.

هلویی رنگی جوان‌پسند و جذاب است و می‌تواند برای سالیان سال زیبا به نظر برسد. به شرطی که در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید و ترکیب رنگی مناسب و هماهنگی را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید. می‌توانید به جای دیوارها و مبلمان، اکسسوری‌ها و لوازم دکوری منزل خود را به رنگ هلویی انتخاب کنید و به این شکل تنوع خوبی در خانه خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *