ساخت یه گوشه دنج در دکوراسیون با مبل ریلکسی

جدیدترین انواع مبل ریلکسی

همانطور که میدانید مبل ریلکسی از بهترین وسیله هایی است که برای خانه خود میتوانید تهیه کنید. مبل ریلکسی انواع متفاوت با کارایی های مختلفی دارد. در مقالات گذشته از مجله مای رست انواع مبل ریلکسی و کارایی های متفاوت هر کدام را مورد بررسی قرار داده ایم؛ اما برای آشنایی بیشتر شما در ادامه توضیح مختصری راجع به مبل ریلکسی و انواع آن و کارایی هرکدام خواهیم گفت.مبل ریلکسی یک نوع مبل راحتی است که اغلب برای استراحت و آرامش استفاده می شود. این مبل ها دارای صندلی های عمیق و نرم هستند که به شما اجازه می دهد در آن نشسته و خود را آرام کنید.

انواع مختلفی از مبل ریلکسی وجود دارد، از جمله مبل ریلکسی برقی، مبل ریلکسی دستی و مبل ریلکسی سالمندی و مدل جدید مبل ریلکسی تولید برند مای رست مبل ریلکسی سالمندی برقی ماساژور.

پارچه مناسب مبل ریلکسی چیست؟
پارچه مناسب مبل ریلکسی چیست؟

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی از یک موتور الکترونیکی ساخته شده که به کمک دکمه ای که در کنار دسته مبل قرار داد شما میتوانید به راحتی و با فشردن یک دکمهمیتوانید قسمت پا را بالا آورده و پشتی کار را نیز به عقب هل داده و در حالت درازکش استراحت کنید، در این مدل همچنین یک جا برای شارژ موبایل و یا سایر وسایل الکترونیکی شما نیز تعبیه شده تا با خیال راحتی در زمان استراحت و ریلکسیشن بتوانید با موبایل یا لپ تاب خود کار کرده و یا بدون نگرانی تموم شدن شارژ هدفون به موسیقی گوش دهید.

مبل ریلکسی دستی:

مبل ریلکسی دستی قابلیت های بیشتری نسبت مبل ریلکسی برقی ساده دارد، شما با کمک مبل ریلکسی دستی میتوانید نه تنها پاهای خود را بالا آورده و استراحت کنید بلکه این مدل از حالت راک و گردش ۳۶۰ درجه ای هم برخوردار است که دسترسی شما را به تمام نقاط اطرافتان بیشتر میکند.

مبل ریلکسی سالمندی:

مبل ریلکسی سالمندی همان قابلیت های مبل ریلکسی برقی را دارد البته با دو ویژگی منحصر به فرد؛ یک ویژگی قابل ذکر این مدل این است که این مدل با موتور بلند کننده ای که ر آن تعبیه شده مناسب سالمندان و افرادی است که توانایی بلند شدن را ندارند، به راحتی و با فشردن یک دکمه نشیمن مبل به طرف بالا اومده و فرد را برای ایستادن حمایت میکند.

دومین ویژگی عالی این مدل چرخ هایی است که برای جا به جایی راحت تر در زیر آن تعبیه شده است و اینکه این چرخ ها قابلیت قفل شوندگی نیز دارندتا خیالتان راحت باشد زمانی که در حال استراحت هستید مبل ریلکسی شما حرکت نمیکند.

مبل ریلکسی سالمندی ماساژور:

این مدل دقیقا مدل سالمندی است با همان وِیژگی ها به علاوه موتور ویبراتوری که برای ماساژ ۹ نقطه حساس وآسیبب پذیر شما در آن تعبیه شده است.

هر کدام از این مدل های مبل ریلکسی مزایا و معایب خود را دارند. برای خواندن مزایا  و معایب هرکدام از مدل ها متوانید به مقاله انواع مبل ریلکسی چیست؟ + مزایا و معایب انواع مبل ریلکسی مراجعه نمایید.

حالا سوالی که پیش میاید این است که چگونه با کمک مبل ریلکسی گوشه ای دنج برای خانه خود طراحی کنیم.

کافیست یکی از گوشه های خانه که به شما بیشتر حس ارامش میدهد را انتخاب کنید. این گوشه میتواند کنار شومینه و یا کنار تلویزیون شما باشد و یا اینکه میتوان گوشه ای را انتخاب کرد که دور از دید و در مقابل نور مستقیم کنار پنجره قرار دارد را به عنوان گوشه دنج خود انتخاب کرد.

برای دیزاین این نقطه نیاز به چند وسیله اساسی دارید یکی از آن ها مبل ریلکسی است، پیشنهاد ما به شما این است که اگر مبل ریلکسی را به صرف استراحت تهیه میکنید مبل ریلکسی دستی را انتخاب نمایید.

برای مبل ریلکسی خود با توجه به رنگ و سبک ان میتوانید از پاف و یا میز عسلی استفاده کنید برای قرار دادن فنجان قهوه و یا کتابی که قرار است مطالعه کنید. البته در کنار مبل ریلکسی دستی مای رست جایی برای قرار دادن مجلات و کتاب و .. تعبیه شده است. با این حساب شما باز هم با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و یا سلیقه شخصی خود میتوانید از پاف یا می زکوجک استفاده کنید.

بهترین پارچه مناسب مبل ریلکسی چیست؟

استفاده کردن از شال مبل هم برای مبل ریلکسی یک پیشنهاد عالیست. از شال مبل میتوان هم برای جلوه و زیبایی استفاده کرد هم در فصل سرد سال به عنوان پتویی نازک در عین حال زیبا و کارآمد بهره گرفت. برای تکمیل کردن این دکوراسیون نقلی به یک فرش زیبا و چند اکسسوری نیاز است.

میتوانید از آباژور های استاده مدرن و فانتزی و یا تابلو های دکوراتیو زیبا برای جذابیت هرچه بیشتر این گوشه دنج خود بهره ببرید.

پیشنهاد دیگری که برای داشتن یک گوشه دنج در خانه میتوانید اجرا کنید این است که از کافی بار برای گوشه دنج خود استفاده کنید و صتدلی ریلکسی خود را کنار کافی بار قرار دهید.

در کل، انتخاب مدل مناسبی از مبل ریلکسی و همچنین طراحی گوشه دنج خانه به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. در زمان انتخاب مدل، به عواملی مانند فضای موجود، سن و نیازهای خود توجه کنید. همچنین مطمئن شوید که مبل انتخابی شما با دکوراسیون داخلی فضایی که در آن قرار می گیرد، هماهنگی دارد.

به عنوان نکته آخر، لازم به ذکر است که همیشه بهتر است از مبلمان با کیفیت و از برندهای معتبر استفاده کنید، در این صورت می توانید از مبلمان خود برای مدت طولانی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *